2 mei 2012

Pie Tilda

Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor al jullie lieve berichtjes. Ik vind het altijd weer heel erg leuk om ze te lezen. Ik zie ook dat ik er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen. Ik wens jullie heel veel inspiratie en kijkplezier.

Deze week is er weer een leuke challenge bij Midweek Magnolias. Het is de bedoeling dat je op je kaart bloemen verwerkt.


Dit is de kaart welke ik heb gemaakt naar een patroon van Cards and More. Het lijkt op een stair step card maar ik heb de vorm van de kaart op de voor- en achterkant bevestigd.
Bij de volgende foto is het duidelijker te zien.


De kaart is van witte Cardstock gemaakt. Het prachtige papier heb ik tijdens onze vakantie uit Zweden meegenomen. De stempel is "Pie Tilda"  en komt uit de "Sweet Crazy Love" collectie van Magnolia.


Uiteraard heb ik weer de nodige Doohickey's gebruikt van Magnolia. Deze keer de Tilda Doily, Snowflake & Mistletoe en de Dream Tag. De tekststempel "Loving wishes" op de Dream Tag is ook van Magnolia.

Het prachtige donkerbruine lint komt uit Zweden. De bloemen die ik heb gebruikt komen van Magnolia en uit eigen voorraad. De stans aan de onderkant is van Xcut.

Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt; Vintage Photo, Tattered Rose, Aged Mahogany, Tea Dye, Milled Lavender, Pumice Stone, Brushed Corduroy en Walnut Stain.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje voor me zou willen achterlaten.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Midweek Magnolias - #9# May Flowers

5 opmerkingen:

  1. What a beautiful card! I love the shape of it. Is it a die or were did you find it. I wish you a lovely day.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just beautiful Carla - I am really inspired by the shape, and those gorgeous romantic papers are just....sigh...!!! Wonderful card, thank you so much for sharing it with us at Midweek Magnolias :o) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi weer zeg, prachtig!!!!
    En?? Blij dat je dochter weer thuis is??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een plaatje! Hele mooie vorm kaart. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!!! Carla, this is beautiful, I love your colour combo, flowers, design and that sweet Tilda. Beautiful creation my dear. Thank you for joining us at Midweek Magnolias this week. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen