19 mei 2012

Taart met Tilda catching Stars

Vanmorgen heb ik samen met mijn dochter een workshop "Stapeltaart" maken gevolgd. In 3,5 uur moest er flink worden aangepakt om alles te snijden, vullen, maskeren en stapelen en te bekleden met het uiteindelijke resultaat een stapeltaart van 20 cm en 15 cm. Het was ontzettend leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb een taart gemaakt met "Tilda catching Stars" uit de geweldig schattige collectie "Princes & Princesses" van Magnolia. Dit is het resultaat geworden.


Hieronder een aantal foto's waarbij ik zelf druk aan het werk ben om de taart te maken.






En uiteindelijk de Tilda taart is klaar.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dey, Milled Lavender, Pumice Stone en Walnut Stain.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het ontzettend leuk als je even een berichtje voor me achterlaat.

Een heel prettig weekend en ik denk dat ik zo een stukje taart neem!

Veel liefs,
Carla
Deze creatie doet mee aan de volgende challenge:
Tilda's Town Challenges - Anything Goes

10 opmerkingen:

  1. Wow! Carla, so cute, can you really eat it. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow carla this is amzaing...fabulous and just perfection you are so clever hugs sassyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carla,
    Deze taart ziet er heerlijk uit.
    Heb je er al van gesnoept of staat hij nog te pronken?
    gr.Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat netjes en leuk gemaakt!
    Dan lijkt me nog een heel werkje om dat marsepijn er glad omheen te krijgen.
    Ennuh... wassie lekkur???
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! That is beautiful! and I'm sure that cake is yummy too! Thanks for joining us at Tilda's Town Challenges.

    Hugs,
    Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful cake, it looks fit for a princess. Thank you for joining us at Tilda's Town first challenge.
    Hugs Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a gorgeous cake, love the bow. Thanks for joining us at Tildas Town for our first challenge
    Hugs
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carla, dit ziet er net zo lekker als mooi uit. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie taart! Gewoon zonde om er een stukje van te nemen!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen