6 mei 2012

Baby Tilda

Het gebeurt niet vaak dat ik tweemaal op één dag een kaart post op mijn blog. Maar onze buren Mark en Anita hebben een schattige dochter gekregen met de prachtige naam Femke en deze kaart heb ik vandaag voor ze gemaakt. 


Voor deze kaart heb ik witte Cardstock gebruikt. Het prachtige papier is van Tilda. De stempel is van Magnolia en komt uit de "Princess & Princesses" Collection.
De digistempel "New Baby Girl" heb ik bij het "Hobbypaleis" gekocht.

Natuurlijk ontbreken de schattige Doohickey's van Magnolia niet. Dit keer heb ik de "Tilda Doily" en de "Heart Tag" gebruikt.  

Achter de witte bloemen heb ik de stans van Memory Box "Marietta Buckle" gebruikt. Verder heb ik ook nog de Spellbinder "Lace Doily Accents" gebruikt achter het kant met de roosjes. 


Tilda is ingekleurd met de volgende kleuren Distress Inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Milled Lavender, Pumice Stone, Brushed Corduroy en Walnut Stain.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het ontzetttend leuk als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla.
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Totally Tilda Challenges - Princess Tilda in a Pink dress

12 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer geweldig. Je hebt er alvast een volger bij hoor. Veel groetjes,
    scrapsmurf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww wat prachtig zeg, echt mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een schatje zeg, ik ga snel naar je andere kaart kijken, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card Carla, HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very sweet, I love the DP you used with her. Looks like you have been having fun coloring and crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Carla, your card is so gorgeous, love this sweet image.
    Beautiful design!
    Thanks so much for joining us at Totally Tilda.
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh I think these baby's are just the cutest ones ever. I can see these being popular. Love the colours. Thank you for joining us at Totally Tilda. Good Luck. Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi again Carla, where are the lovley white ribbon roses from?
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Carla,
    This is so gorgeous and sweet
    Thanks for joining us for this challenge at
    Totally Tilda
    Hugs, Becky x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla, als de baby net zo schattig is als jouw kaart, dan kunnen jouw buren hun geluk niet op!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen