14 mei 2012

Will you be my Valentine Tilda

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de stempel "Will you be my Valentine Tilda" uit de "You are so sweet" Collectie 2011 van Magnolia. Een schattige stempel die wat mij betreft, altijd kan.


De kaart is gemaakt op witte cardstock met een mal van Go Kreate "Large frame frilly #8".
Het prachtige papier is van Maja Design "Vintage Summer Basics". Het kant aan de onderzijde van de kaart is van Tim Holtz.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van verschillende Doohickey's van Magnolia. Het zijn de "Lovely Fence", "Heart Swirl", "Tilda Tag" en "So wrapped Lovely".


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Milled Lavender, Pumice Stone, Walnut Stain, Brushed Corduroy, Forest Moss en Frayed Burlap. Op de bloemen heb ik "Flowersoft" gedaan. Op de onderkant van het jurkje heb ik Stickles aangebracht.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het ontzettend leuk als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
It's a Magnolia challenge - Challenge 32
Midweek Magnolias - Week #10 Monotone / Chrome
Simply Magnolia - A card, but not a square

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart weer carla. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg, wat ontzettend mooi weer!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow this is stunnig so pretty and girly..really beaytiful embelllishements too..love it hugs sassyx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele leuke kaart Carla, superlieve kleurtjes en je vorm is prachtig. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card!love this Tilda, and your design is beautiful.
    Love,melly. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So adorable Carla, love all your embellishments too. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carla,

    Prachtige kaart met deze stans.Ook de kleur is erg mooi.
    Rose blijft toch favoriet.
    gr.Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful shaped card Carla. Just love it. Stunningly embellished and beautifully coloured. Thanks for joining in the fun at Simply Magnolia, hugs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, vind hem heel mooi, ook de kleurtjes!
    Dank je voor je deelname bij IAMC
    Groeten Anke

    BeantwoordenVerwijderen