6 mei 2012

Garden Tilda

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een stempel uit de "Sweet Rainbow Collection" van Magnolia gemaakt. Deze schattige stempel heet "Garden Tilda". De tekststempel "Have a Sunny day" komt uit de allernieuwste collectie van Magnolia "Summer Memories".


Op deze kaart heb ik papier van Glitz gebruikt. De tag en het hekje zijn met Doohickey's van Magnolia gemaakt. Ze heten "Vintage Label" en "Lovely Fence". De vlinders aan de rechterzijde is een borderstans van Tim Holtz "Butterflight". De prachtige takjes die ik bij de bloemen heb gebruikt zijn gemaakt met een stans van Marianne Design "Creatable Leaves LR0192".


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Brushed Corduroy, Peeled Paint, Forest Moss, Pumice Stone, Frayed Burlap en Black Soot.

Ik hoop jullie met deze kaart toch een beetje het voorjaarsgevoel te geven. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Scrap & More Challenge mei - Voorjaar
Magnolia Mania Challenge - Bingo

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart hoor Carla. De Marianne Design mal gaat bij op mijn verlanglijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Prachtige kleuren en layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww, looks like she is getting ready for her garden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er prachtig uit bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi en hartstikke leuk dat je mee doet aan onze challenge bij Scrap&More.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen