18 mei 2012

Sweet Princess Tilda

Vandaag wil ik jullie een tag laten zien dat ik heb gemaakt met het prachtige papier van Fabsscraps "Heritage".



Ik heb als basis Kraft cardstock gebruikt. De schattige stempel is van Magnolia en komt uit de Princes & Princesses collectie. Natuurlijk ontbreken de schattige Doohickey's van Magnolia niet. Dit keer heb ik de "Tilda tag" en de "Heart Swirl" gebruikt. Verder heb ik de klok van Tim Holtz gebruikt en de doily is gemaakt met een stans van Cheery Lynn "French Pastry". Het prachtige kant komt uit de winkel van Doeading en de bloemen komen uit eigen voorraad.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Milled Lavender, Brushed Corduroy, Pumice Stone en Walnut Stain. Verder heb ik weer de nodige Stickles aangebracht.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje voor me zou willen achterlaten. Ik vind dit altijd heel leuk om te lezen.

Veel liefs,
Carla

Deze tag doet mee aan de volgende challenge:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ - Challenge #28

4 opmerkingen:

  1. oh wow wow wow ..this is so delish...fantastic card a pure master piece you are so talented ......have a good day hugs sassyxx x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje Carla, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super sweet card, love all the embellishments, and the DP. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi kaartje. Ben heel veel aan het rondkijken, omdat ik ook ben begonnen met kaarten maken en Magnolia stempels ben ik helemaal weg van. Ben blij dat ik je blog heb gevonden! Hier doe ik weer veel inspiratie op!

    BeantwoordenVerwijderen