28 mei 2012

Dancing Tilda

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, en mijn volgers bedanken voor de lieve berichtjes die jullie achterlaten.

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een stempel uit de "The winner takes it all" collectie van Magnolia. Deze schattige stempel heet "Dancing Tilda".


Deze week is op het blog "Magnolia-licious Highlites" een nieuwe challenge van start gegaan. Het is de bedoeling dat je een kaart maakt met als thema "All about Sports".


Deze kaart is gemaakt op witte Cardstock. Het papier wat ik heb gebruikt is van Fabscraps "Heritage". Het zijn allemaal prachtige zachte tinten die perfect passen in een Vintage stijl.

De onderkant van de kaart heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz "Brackets". Uiteraard heb ik weer gebruik gemaakt van de schattige Doohickey's. Dit keer de "Leaf & Swirl" en de "So wrapped Lovely".


De tags aan de linkerkant heb ik zelf gemaakt. De prachtige bloemen zijn van Magnolia en het kant komt uit eigen voorraad.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Pumice Stone, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Milled Lavender en Black Soot.
Om de kaart af  te werken heb ik wat Stickles en een stempel van "Stempelglede" gebruikt.

Ik wens jullie allemaal weer een hele gezellige week en wil jullie alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Magnolia-licious Highlites - All about Sports

5 opmerkingen:

  1. WAt een super leuk kaartje weer zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje! Mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterend kaartje ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute, and love the burgundy lace and heart tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a stunning card and the colors are so perfect.
    Thank you for joining us this month at Magnolia-licious High Lites blog hop.
    hugs.......

    BeantwoordenVerwijderen