2 september 2012

Tilda with Bowknot

Allereerst wil ik al mijn nieuwe volgers welkom heten en jullie bedanken voor al jullie lieve berichtjes die jullie voor mij achterlaten. Ik vind het altijd heel leuk om te lezen.

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een stempel uit de "Shabby Chic Collection 2008" van Magnolia. Het is een al wat oudere stempel maar ik vind hem zo schattig!


De kaart is gemaakt op witte Cardstock. Het prachtige papier is van Magnolia.


De prachtige rand om Tilda heen is gemaakt met een Nestabilitie "Floral Ovals". De takjes zijn gemaakt met een stans van Cheery Lynn. Natuurlijk ontbreken de schattige Doohickey's van Magnolia niet. De keer heb ik de "So wrapped Lovely" en "Tilda Ticket" gebruikt.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Milled Lavender, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Faded Jeans en Black Soot.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. In vind het ontzettend leuk als je een berichtje voor me achterlaat. Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Magnolia Mania-Challenge - Challenge #54 Lieblings Magnolia Stempel
Magnolia Down Under Challenges - Challenge #162 Bingo

9 opmerkingen:

  1. oh wauw wauw wauw!
    ik kan niks anders zeggen dan GEWELDIG!
    je kaartje is echt schitterend en de spellbinder is ook echt 1 van mijn favoriet hihi
    nog een fijne zondag!
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatje ziet er weer super uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Carla.
    Echt een lieverdje.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is inderdaad een heel lief stempeltje!!! En wat heb je haar mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,

    Wat heb je een supers gave Magnoliakaart geplaatst op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog. Erg leuk zeg die Tilda in Winternight. Echt genieten al maak ik momenteel zelf niet zoveel Magnoliakaarten. Maar wie weet ga ik het nu weer doen;)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Leuk dat je meedoet.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart zeg, en wat een lieve kleurtjes een plaatje, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, wat een schitterende shabby chic kaart! Ik ben er helemaal weg van! Wat een prachtige stempel heb je er voor uitgekozen, deze past er perfect bij! Heel mooi ingekleurd ook!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wow such a cute card Carla!!:) Love the frame and the leaves, and Tilda is the cutest:))
    Thanks for joining MDUC for the BINGO challenge.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen