27 september 2012

Tilda with Kookaburra

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke berichtjes die ik kreeg op mijn adressenboekje en mijn nieuwe volgers welkom heten. Toen ik eind vorig jaar begon met mijn blog had ik niet durven dromen dat ik nu al 124 volgers heb.

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met weer zo'n schattige stempel uit de "Australië" collectie van Magnolia. Deze stempel heet "Tilda with Kookaburra".


De kaart is gemaakt op witte Cardstock van Bazill. Het prachtige papier is van Pion Design.


De rand om Tilda heen is gemaakt met een nestabilitie "Floral Ovals". De bloemen zijn van Magnolia met uitzondering van de créme bloem rechtsboven. Deze is van "Kort en Godt"en heb ik gekocht bij de "Ribbon Girl".

De tekststempel is van LOTV. Deze heb ik gestempeld, vervolgens ingescand en verkleind anders paste hij niet in de Tim Holtz "Ornate Plates".


Tilda heb ik ingekleurd met de volgende kleuren Distress Inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Milled Lavender, Wheatered Wood, Pumice Stone en Black Soot. Verder heb ik op de Kookaburra Stickles aangebracht.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Wanneer je een berichtje voor me achterlaat vind ik dat natuurlijk ontzettend leuk.

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Just Magnolia - Challenge #175 What's new
Tilda's Town Challenge - Challenge #19 Choose your Passion, CAS or Fussy and Fancy
Magnolia Mania Challenge - Challenge #56 Schleife/Bow

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je deze week mee doet bij Tilda's Town.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superb card ...sorry comments have been few havent been too good....but loving this card so beautiful and cute hugs sassyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    Wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt. Tilda is zo mooi zacht ingekleurd, heel mooi. Ik vind die ovale frame ook zo mooi...

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooi kaartje Carla.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is a beautiful card, thank you so much for sharing your new stash with us on just magnolia and hanglar this week

    Vicky DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is BEAUTIFUL!
    Love it!
    Thanks for playing with us at Magnolia Mania!
    xxx Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi kaart! Je kleurt echt prachtig.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen