18 september 2012

Autumn Tilda with Pencils

Omdat ik de challenge had gewonnen bij Sr@p-Cards mag ik voor één maand Guestdesigner zijn. Ik vind dit helemaal geweldig en zo leuk om te doen.

Vandaag mag ik jullie eindelijk laten zien wat ik heb gemaakt voor de eerste challenge. Het is de bedoeling bij deze nieuwe challenge dat je een notitieboekje maakt.

Ik heb voor dit boekje de schattige stempel "Autumn Tilda with Pencils" van Magnolia gebruikt uit de "Turning leaves collectie". De poststempels naast Tilda zijn van "Crafty Individuals".


Het prachtige papier wat ik heb gebruikt is van Pion Design. De prachtige rand om Tilda heen is gemaakt met een stans van Cheery Lynn. Een prachtige rand, die nu eens niet zo heel klein is. Hij heet "Celtic Fire Rectangle".



De lila bloemen zijn gemaakt met een Creatable van Marianne Design "LR0163". In het hart van de bloem heb ik een parel bevestigd. De créme bloemen en kant heb ik bij "Hobbyshop Agnes" en bij de "Ribbon Girl" gekocht.

Aan de zijkant van het boekje heb ik twee labels in Word gemaakt met de teksten "Family" and "Friends" met daarop een strik van Seam Binding. Het prachtige ijzeren plaatje met de tekst "Addresses" is van Tim Holtz "Ornate Plates".

Dit is de achterkant van het boekje met mijn eigen naamstempel.




Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Pumice Stone, Walnut Stain, Black Soot en Shaded Lilac. Op de drie potloden heb ik gouden Stickles aangebracht.


Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Wanneer je een berichtje voor me achterlaat vind ik dat natuurlijk ontzettend leuk!

Veel liefs,
Carla

10 opmerkingen:

  1. Wow, het is weer een plaatje en die stans is echt super...

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Carla
    Het is ook een prachtig mooi notitieboekje.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carla, je hebt een prachtig notitieboekje gemaakt!
    Mooi papier, fijne prettige details en bijzonder mooi gekleurd!!
    De labelltjes vind ik echt leuk.
    Groetjjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi boekje met lief afdrukje.
    wat heb je er een mooie bloemen op gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi zeg erg sfeervol!!! En wat een leuke challenge, ga eens kijken of ik mee kan doen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend boekje heb je gemaakt zeg, je bloemen vind ik ook prachtig, prachtig geheelxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohh wat heb je dat prachtig gemaakt zeg, schitterend!!!!! Volgens mij mag je gelijk vast in het dt komen!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens een super mooi adresboekje, Carla! Love all the details! Great job!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Carla wat een schitterend notitie boekje heb je gemaakt Super ook in deze kleuren.

    Zou je mij misschien even kunnen mailen dan kan ik je de volgende challenge door geven want ik kan nergens je mail adres vinden.

    Lieve groetjes Suze
    Dt Scrap Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen