7 september 2012

Dancing with Stars Tilda

Dit keer heb ik een kaartje met een stempel uit de allernieuwste "Little Christmas" Collectie van Magnolia gemaakt. Deze schattige Tilda heet "Dancing with Stars Tilda".


Het is een "shaker card" geworden waarvan het raampje is gemaakt van een gelatine blaadje. De kaart is gemaakt op witte Cardstock. Het prachtige papier wat ik heb gebruikt is van Pion Design.


Het kant met bloemen en in het hart een parel en brede lint waarvan ik de strik heb gemaakt heb ik gekocht bij de "Ribbon Girl" evenals de schattige witte bloemetjes van "Kort & Godt".


Het prachtige randje om Tilda heen is gemaakt van Vanilla Cardstock met de Nestabilitie "Floral Ovals". Ik ben hier helemaal weg van en jullie zullen deze ongetwijfeld nog wel meer van mij zien. De sterren heb ik gemaakt met een Doohickey van Magnolia "Star Tag".


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Walnut Stain, Wheatered Wood en Black Soot.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog, Wanneer je een berichtje voor me achterlaat vind ik dit superleuk.

Prettig weekend!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Deep Ocean Challenge Blog - Challenge #33 Things with Wings
Live and Love Crafts Challenge - Lovely Lace and/or Terrific Trim
It's a Magnolia challenge - Maak een schudkaart

16 opmerkingen:

  1. Wauwww!! wat een prachtig kaartje Carla, vind hem werkelijk geweldig mooi. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij IAMC, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow....what a gorgeous card simply stunning hugs sassyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really beautiful card, so beautifully embellished too. Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowzers, wat een supermooie kaart, helemaal mijn ding, wat een mooie accessoires heb je gebruikt. Mooi is dat Pion papier toch he... Knap hoor zo'n schudkaart, mij lukt het niet..

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een prachtige kaart, hier kan ik nog veel van leren, maar zal nog wel lang duren voordat ik zo iets prachtigs uit mijn handen krijg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Carla.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje Carla wat een schitterend kaartje... evht heel mooi!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Carla!!! Dat is inderdaad een mooie nestabilitie!!
    Fijn weekend!!!! (al een beetje gewend zonder je dochter??)

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW, what a beauty and what a superrrr cute Magnolia image!
    Have a wonderful weekend!

    Hugs,Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow heel mooi kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Carla! En wat is dit toch een lief stempeltje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart! heerlijk die kleuren, zo Scandinavisch :D Helemaal mijn ding. Leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC. Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Carla,
    Beautiful card and beautiful embellishments. Thanks for taking part in LLC's lace/ribbon challenge this month.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even though I dont understand a word of what you are writing, I understand the card and its realy beautiful! The motive and the die is a perfect match, such a clean and cute card.

    BeantwoordenVerwijderen