28 september 2012

Gingerbread Tilda

Zoals je ziet deze keer geen kaart maar een tasje. Dit tasje heb ik gemaakt voor de challenge van de "Magnolia Down Under Challenges". De opdracht is om alleen wit op wit op je kaart/creatie te gebruiken. Je mag alleen kleur gebruiken op je stempelafdrukje.

Ik heb als basis een wit tasje van Papermania gebruikt. De schattige stempel is "Gingerbread Tilda" uit de "Merry Little Christmas Collectie 2010" van Magnolia.



Alles wat op het tasje gemaakt is van wit Cardstock Bazill.

De achtergrond van sneeuwsterren is geëmbost met een Cuttlebug Embossingmal "Snowflakes". De prachtige rand om Tilda is een stans van Cheery Lynn "Japanese Garden Lace Oval".

Aan de bovenkant achter het lint met witte sneeuwballen zit wit broderiekant. In het midden zit nog wit satijnlint.

Voor dit tasje heb ik natuurlijk weer gebruik gemaakt van verschillende Doohickey's van Magnolia. Het zijn de Mistletoe Lace, Snowflake & Mistletoe en Star Tag.

De witte mimosatakjes zijn van Magnolia. De witte bloemen zijn gemaakt met een stans van Marianne Design "LR0163". In het hart heb ik een witte parel bevestigd.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Antique Linen, Walnut Stain, Forest Moss, Pumice Stone, Fired Brick en Black Soot.


Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het ontzettend leuk als je een berichtje voor me zou willen achterlaten.

Iedereen een heel fijn freubelweekend!

Veel liefs,
Carla

Dit tasje doet mee aan de volgende challenge:
Magnolia Down Under Challenges - Challenge #165 White on White

8 opmerkingen:

  1. heel mooi tasje.
    Mooi gekleurd.
    Leuke rand heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous job - your colouring is fabulous and love all the textures and rolled roses.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig tasje Carla.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super, lief, mooi, schattig tasje geworden. Wat een lieve stempel is dat...

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous Christmas card, HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig tasje zeg, het is zo fijntjes alles in het wit, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen