14 september 2012

Kangaroo Tilda

Dit keer heb ik een kaart met een stempel uit de "Australië" collectie van Magnolia gemaakt. Wat zijn deze stempels prachtig! Deze schattige stempel heet "Kangaroo Tilda".


Ik heb deze kaart gemaakt op Kraft Cardstock. Het papier dat ik heb gebruikt is van Pion Design "Vintage Summer".


Aan de zijkant van de kaart heb ik een snelhechter aangebracht. Verder heb ik natuurlijk weer een Doohickey gebruikt. Deze keer de "Tilda Lace". De bloemen, kant en parels komen allemaal uit eigen voorraad.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Wheatered Wood, Milled Lavender, Pumice Stone en Black Soot. Verder heb ik Stickles aangebracht.


Ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een reactie voor me zou willen achterlaten.

Prettig weekend!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Bunny Zoe's Crafts - Challenge Distressing
Magnolia Mania Challenge - Challenge Blue - Brown
Simply Magnolia - Anything Goes
The Ribbon Girl - Add Pearls

13 opmerkingen:

  1. super mooi kaartje.
    Wie wil nu niet zoiets moois op z'n matje vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje in schitterende kleurtjes!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht Carla.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Carla, lieve kleurtjes ook, fijn wekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, Carla, what a SWEETIE!!! This card is so beautiful with so much attention to detail! Great job! Have a wonderful weekend!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carla, this is stunning, gorgeous layers
    HUGZ Fleur xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!!! Wat een leuk idee die snelhechter, staat heel mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely, great colouring.. Hugs, Brittany, xx
    http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful! I love your coloration!
    Thanks for playing with us at Magnolia Mania!
    xxx Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Loving this awesome Tilda Aussie stamp! love your gorgeous layering. thanks for joining us at Magnolia Mania

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje Carla, deze ziet er super uit. Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    XX Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. eine tolle Karte!

    vielen Dank fürs mitmachen bei Magnolia-Mania

    lg
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen