27 augustus 2012

Tilda makes a Blueberry Blanket

Vandaag is op het blog van Magnolia Down Under Challenge weer een nieuwe challenge van start gegaan. Dit keer is het de bedoeling dat je een kaart maakt met "Use real or faux stitching on your creation". Ik heb "real stitching" gebruikt op mijn kaart.


Dit keer heb ik een kaartje met de schattige stempel "Tilda makes a Blueberry Blanket" uit de "Turning Leaves" Collectie van Magnolia gebruikt. De tekststempel "Original Handmade with Care" is van Hero Arts en heb ik gestempeld op stof.


De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een stans van Go Kreate. Het papier wat ik heb gebruikt is van "Cosmo Cricket", Material girl "Sew much more". Ik weet niet of het nog ergens te koop is want ik heb het al een tijdje in mijn kast liggen.

De paspop is van Tim Holtz en heet "Sewing Room". Vervolgens een rokje gemaakt van tule, broderie en lint. Op het lint heb ik met de hand pareltjes gestikt. De knopen zijn van Jenni Bowlin en heb ik bewerkt met Crackle Paint "Picket Fence". Het houten centimetertje is van Maya Road. Het klosje, schaartje en hangertje komen uit eigen voorraad.

De prachtige rand om Tilda heen is gemaakt met een Nestabilitie "Floral Ovals". Vervolgens heb ik het met de hand gestikt en daar ook pareltjes tussen gedaan.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Wheatered Wood, Forest Moss en Walnut Stain.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het uiteraard ontzettend leuk als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan volgende challenge:
Magnolia Down Under Challgens - Challenge #161 All Stitched Up

7 opmerkingen:

  1. Wow echt prachtig! Een echt kunstwerkje. Heel erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgoeus, lovely tilda, Hugs, Brittany, xoxo
    http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW en nog eens WOW! Carla, wat heb je een schitterende kaart gemaakt! Ben er echt helemaal weg van! Just LOVE everything about it! Zo'n leuk idee ook om te stempelen op stof, ga het zelf ook even uitproberen als je het niet erg vindt.

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een klein kunstwerkje Carla.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is stunning Carla! Love your sewing theme which goes in every detail on you card.
    Thanks for joining MDUC this week.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Carla! I love all the sewing themed embellishments.
    Thanks for playing at MDUC this week,
    Hugs Kylie xx

    BeantwoordenVerwijderen