12 augustus 2012

Tilda Learning to Dance

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn dochter Kirsten. Ze is gisteren teruggekomen van een welverdiende vakantie uit Costa Rica.

Ik heb voor deze kaart een stempel gebruikt uit de "Turning Leaves" Collectie van Magnolia. Deze schattige stempel heet "Tilda Learning to Dance".


Voor deze kaart heb ik witte Cardstock gebruikt. Het prachtige papier is van Maja Design "Vintage Summer Basics".


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van verschillende Doohickey's van Magnolia. Ze heten "Romantic Lace" en "Tilda Ticket". De prachtige "Vintage Doily" is van Tim Holtz evenals de tag "Adore". De stempels rondom deze schattige Tilda zijn van Stempelglede. De stempel "Postcard" is van "Unity Stamp". De kwastjes zijn van Artemio en de camee heb ik gekocht in Zweden tijdens onze vakantie. De schattige bloemetjes heb ik bij Webshop Margo gekocht.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Tumbled Glass, Walnut Stain en Black Soot.
Verder heb ik de nodige Stickles aangebracht.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog en zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Tilda's Town Challenges - Challenge #13 Shabby Chic

3 opmerkingen:

  1. Carla,

    De kaart is enig.Hel mooi gedaan en doe Kirsten maar de groeten van ons.
    Groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Carla. Perfectly shabby chic
    Thanks for joining us at Tildas Town
    Hugs
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is gorgeous Carla!! Lovely details and amazing colouring!!
    Thanks for sharing your beautiful creation with us at Tilda's Town!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen