31 mei 2012

Tilda in the Sea

Vandaag wil jullie een kaartje laten zien die ik voor de nieuwe challenge #33 van Dutch Magnolia Lovers heb gemaakt. Voor deze challenge is het de bedoeling dat je je laat inspireren door een tropische afbeelding.



Voor deze kaart heb ik de schattige stempel "Tilda in the Sea" uit de "Summer & Sea" Collectie 2008 van Magnolia gebruikt. Wel een wat oudere stempel maar hij is zo superleuk. De tekststempel "Have a sunny day" komt uit de "Summer Memories" Collectie 2012.



Voor deze kaart heb ik créme cardstock gebruikt. Het prachtige papier is van DCWV "Linen Closet".

Natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van verschillende Doohickey's van Magnolia. Het zijn de "Tilda Doily" en "Tilda Ticket". De bloemen zijn van Magnolia met uitzondering van de kleine roosjes. De schelpen zijn echt en heb ik gezocht op het strand van Callantsoog. Het schattige hekje heb ik laatst gekocht op de beurs in Alkmaar.


Ik heb voor het eerst de achtergrond ingekleurd met Distress Inkt. Ik vind het zelf wel goed gelukt en de stempel krijgt zo toch meer diepte.

Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Pumice Stone, Wheatered Wood en Black Soot.

Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Dutch Magnolia Lovers - Challenge # 33 Foto inspiratie

8 opmerkingen:

  1. Ik vind jouw creatie heel mooi!!
    Mooie kleuren en een leuke compositie!!
    Een prettig weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauzers, wat is dat keigaaf zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it Carla, so cute. I love all the shells you used, and the little fence. Beautiful coloring too.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww, wat een supermooie kaart Carla, prachtig zeg !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een waanzinnige kaart!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is het geworden...wow....
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen