20 mei 2012

Summer Flower Tilda

Deze week is er weer een leuke Challenge op het TOMIC blog. Je moest hiervoor onderstaande sketch, inspiratiefoto van de Magnolia Ink Magazine en de kleur geel gebruiken.

tina - sketch 10Magnolia Ink cover inspiration

Dit is mijn kaart die ik heb gemaakt met de sketch.




Ik heb een kaart van lichtgeel cardstock gemaakt met een stans van Go Kreate "Large frame Frilly #8". Het prachtige papier is van Prima Marketing "Sun Kiss Collection".
De schattige stempel "Summer Flower Tilda" komt uit de allernieuwste collectie "Summer Dreams" van Magnolia. De tekststempel "Have a Sunny day" komt ook uit deze collectie.

Aan de zijkant van deze kaart heb ik de borderstans van Tim Holtz "Butterflight" gebruikt en hierachter créme tule gedaan. Verder heb ik natuurlijk een Doohickey gebruikt. Deze keer de "So wrapped Lovely". De prachtige takjes die ik bij de bloemen heb gebruikt zijn gemaakt met een stans van Marianne Design "Creatable Leaves LR0192".


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Scattered Straw, Peeled Paint en Frayed Burlap. Verder heb ik de nodige Stickles aangebracht.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het uiteraard ontzettend leuk als je een berichtje voor me zou willen achterlaten.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
The Official Magnolia Inspiration Challenge - Tomic #50 Sketch + Inspiration Photo + Use Yellow

13 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt Carla!!
    Mooie kleuren en mooi ingekleurd.
    Een fijne zondag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh WOW! Your card is stunning! Great color combo and brilliant card design with wonderful details. And Tilda looks so pretty with your beautiful coloring.

    Thank you for joining at TOMIC this week.
    Hope to see you again :)

    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart zeg, geel is niet mijn favoriete kleur, maar deze vind ik super mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, prachtige kleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carla your card is absolutely gorgeous, so sweet and pretty
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable, love it with the soft yellow, and all the flowers and leaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Carla,

    Wat heb je een mooie kaart gemaakt dit is wel mijn Favoriete stempel van Magnolia ik heb hem zelf ook en heb er ook een kaart mee gemaakt.
    Maar die van jou vind ik ook super hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Carla,

    Tilda is prachtig ingekleurd met de gele kleur.
    Geel is niet mijn favoriet maar je hebt het heel mooi gedaan.Ga ik ook eens proberen.
    Gr.Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje ! Je maakt prachtige dingen, ik ben dan ook gelijk volger geworden. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig carla ,ziet er super uit xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW Carla, your cards are always so very beautiful, I love it! Thank you for joining us at TOMIC this week, Chris and the team TOMIC. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een gave creatie en zie Tilda nou. Wat een scheettepeettie.

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen