26 mei 2012

Pearl Tilda

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de schattige stempel "Pearl Tilda" uit de nieuwste "Summer Memories" Collectie van Magnolia.


Ik heb deze kaart op Kraft Cardstock gemaakt. Het prachtige papier is van Papermania "Capsule Collection".


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van verschillende Doohickey's van Magnolia. Ze zijn gewoon ontzettend leuk om mee mee te werken. Het zijn de "Flag & Cloud" en "Tilda Tag".

De golven aan de voorkant zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz "Scrollwork". De prachtige bloemen en pijperagertjes zijn van Magnolia. Achter de bloemen heb ik een stans gebruikt van Marianne Design "LR0192".


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Brushed Corduroy, Walnut Stain, Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Pumice Stone, Wheatered Wood, Bundled Sage en Evergreen Bough. Verder heb ik de nodige Stickles aangebracht.

Ik wil iedereen alvast bedanken die mijn blog bezoekt. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Tevens wil ik al mijn lieve volgers en blogbezoekers hele prettige en zonnige Pinksterdagen toewensen!

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Tilda's Town Challenge - Challenge #2 Water Fun
Midweek Magnolias - Challenge #12 Romantic and Chic
Simply Magnolias - Pearls and Lace

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart en mooie spulletjes heb je gebruikt. Zo n schattige Tilda en geweldig ingekleurd. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous card Carla!!!
    Thanks for joining us at Tilda's Town Challenges!!
    Have a great day!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous. Love the small details!
    Thanks for joining us at Tilda's Town Challenge.
    Good luck and wish to see you again.
    Hugs
    Nancie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje zeg, ik had hem al gezien op FB maar ik was even naar je blog gegaan, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is just gorgeous, she is my favorite, so cute, what a lovely design hgs Allie, I have joined your followers hope you do the same!! xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla, wat ziet dit er schattig uit! Ik ben meteen volger geworden van je blog, want ik wil wel meer dingen van je zien!
    groetjes en een fijn Pinksterweekend!
    Maaike (je 100ste volger!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Carla, Wow!!! this is gorgeous my dear. I love the layout, your colouring and embellishments. A very romantic creation. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias, good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so beautiful, I love the design and image, gorgeous flower too. Thanks for joining us at Tildas Town.
    Hugs
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen