26 mei 2012

Scarecrow Tilda

Vandaag wil ik jullie een tasje laten zien dat ik heb gemaakt met een schattige stempel uit de "Sweet Rainbow" Collectie van Magnolia. Ik vind dit zo'n ontzettend leuke stempel. De vogeltjes aan de bovenkant van het tasje komen uit de "Spring en Summer" Collectie 2008.


Ik heb als basis een tasje van kraftpapier van Papermania gebruikt en het papier is van Magnolia. De prachtige doily is van Cheery Lynn en heet "Nautical Wheeler". Natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van de schattige Doohickey's van Magnolia. Deze keer de "So wrapped Lovely" en "Tilda Lace".


Voor Tilda en de vogeltjes heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany, Tea Dye, Walnut Stain, Pumice Stone, Brushed Corduroy en Wheatered Wood.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog en ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje voor me zou willen achterlaten.

Veel liefs,
Carla

2 opmerkingen:

  1. oh wow tis i stunning love that image so wymsical and beautiful too ..excellent beautiful work hugs sassyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your gorgeous bag! Lovin the scarecrow he looks amazing !

    BeantwoordenVerwijderen