8 december 2011

Holly Tilda

Dit kerstkaartje heb ik gemaakt met de schattige Holly Tilda van Magnolia. Dit is zeker ook één van mijn favouriete van de afgelopen kerstserie.


Het papier wat ik voor dit kaartje heb gebruikt is van Pion Design. Dit is echt prachtig papier.

Tilda heb ik ingekleurd met de volgende kleuren: Vintage Photo, Tattered Rose, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Fired Brick, Pumice Stone, Forest Moss, Frayed Burlap en Aged Mahogny. Op de mouwtjes en de bloemen van de hulstslinger heb ik Stardust Stickles gebruikt.

Het schattige kantje komt uit een winkel in Alkmaar, waar ze echt zoveel prachtig kant en lint hebben. Je slaagt er altijd!

De stempel "God Jul" heb ik meegenomen uit Zweden tijdens onze vakantie.

Op de kaart heb ik de volgende Doohickeys van Magnolia gebruikt: Antique Lace, Snowflake & Mistletoe en Vintage Daisies.

Tussen de Doohickey Vintage Daisies heb ik de pons van Joy Crafts (nr. 6100/0135) gebruikt.  Op de bloem heb ik ook een pons van Joy Crafts gebruikt (nummer 6100/0133) en vervolgens afgewerkt een mooie parel en wat Stardust Stickles.

Bedankt iedereen voor het volgen van mijn blog en ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten.

Veel liefs,
Carla

0 reacties:

Een reactie posten