6 februari 2015

You are my Valentine

Nog even en dan is het Valentijnsdag! Ik heb voor deze gelegenheid het MDF Word Art Love van Dutch Doobadoo gebruikt met de schattige stempel "You are my Valentine" uit de nieuwste collectie van Magnolia. 


Ik ben begonnen met het bord een paar keer met een laag gesso te voorzien. Vervolgens zet ik alle dingen, die ik er op ga plakken, ook in een laag gesso. De bloemetjes zijn van Unique Hobby Design en in het hartje heb ik een pareltje geplakt. Aan de bovenzijde van het bord heb ik de Dutch Doobadoo mask er op gelegd en met stuctuurpasta wat gedeeltes van het bord bewerkt. 


Dan plak ik alles met Modge Podge mat op het bord waarna ik nogmaals met gesso over het gehele bord ga en als ik vind dat er nog te veel kleur doorheen komt, doe ik er nog een laag op. Vervolgens heb ik de Lindy's Stamp Gang sprays gebruikt om alles van een mooi kleurtje te voorzien.

Op het hart heb ik een fotolijstje geplakt met daarin de tekststempel van Magnolia.

Hier nog een detailfoto van Tilda.



Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog en ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Veel liefs,
Carla

Deze creatie doet mee aan de volgende challenges:
Midweek Magnolias - Challenge #106 Valentine/Romance/Love
Marvelous Magnolia Challenge - Love Challenge
Lovely Hängler or Sweet Magnolia Challenge - Challenge #111 Love or Hearts

3 opmerkingen:

  1. This is so pretty, wonderful home decor project with this sweet Tilda. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck! Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carla,
    Deze MDF word heb je erg mooi gemaakt, maar wat een werk zeg.Hij is erg mooi geworden ook zo met de Tilda ernaast.Groet Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wow!!! This is a super stunning project and the flowers are gorgeous. all your hard crafting work certainly paid off. It's wonderful.
    Thank for joining us at LHOSM.
    Good Luck!
    Hugs, Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen