30 november 2012

Tilda with Violin

Het is vrijdag dus start er weer een nieuwe challenge bij Tilda's Town. Dit keer is de opdracht "Celebrate Christmas". Neem vooral ook even een kijkje om te zien wat mijn DT-collega's ter inspiratie voor jullie hebben gemaakt en doe gezellig mee met deze nieuwe challenge.

In de balk aan de rechterkant van mijn blog vind je de link naar de winkel van Tilda's Town waar je meer dan 1.100 stempels, doohickeys en meer kunt bestellen in Amerika zonder verzendkosten.


Ik heb dit keer een kaartje gemaakt op witte Cardstock met papier van Pion Design. De schattige stempel komt uit de allernieuwste "Nativity" collectie van Magnolia. Ze heet "Tilda with Violin".


Deze keer heb ik gebruik gemaakt van de prachtige stans van Tim Holtz "Angel Wings". Deze heb ik aan de zijkanten bewerkt met Dabber, kleur Pearl. Vervolgens heb ik er Eiskristall" van het merk Viva op gedaan. Dit geeft een prachtige schittering. 

De stans achter Tilda is van Joy Crafts/Noor Design "6002/0147. Deze stans heb ik geëmbost en bewerkt met Distress Inkt "Pumice Stone". De sterren zijn gemaakt met de Doohickey van Magnolia "Star Tag". De prachtige vilten bladeren zijn van Prima Marketing. Het bedeltje van het engeltje heb ik tijdens onze vakantie in Zweden gekocht. 


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Pumice Stone, Brushed Corduroy, Antique Linen, Walnut Stain en Black Soot. 

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog en ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Fijn weekend!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Marvelous Magnolia Challenge - Challenge #5 Monochrome

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, ik kom regelmatig ff kijken op je blog maar had nog niet eerder een berichtje achter gelaten.
    Fijn weekend
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje weer Carla!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing amazing Carla !!!! love allin your card! the frame is perfect here!
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwhat a adorable and very super cute card love the coloura and she is so gorgeous too hugs sassyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Carla, en zo mooi gedaan met die vleugels! Je kaart met deze schattige Tilda heeft een hele mooie uitstraling! Prettig weekend,
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Carla.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super mooi zeg, schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so pretty, I love the die cuts, just beautiful
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Too cute Carla! Fab die cuts and colour combo, so fine and elegant!

    Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart voor onze challenge helemaal geweldig !! Prachtig in die zachte kleuren. Erg mooi gemaakt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such lovely card. Love the way your decorate it.
    I love this image so much, unfortunely my parcel still on the way since early November shipped from TT. Pray she can reach me safely.
    Hugs, Nancie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh...I have seen this card before and just loved it, actually it inspired me to use this Tilda in an upcoming project. Thanks so much for sharing this beauty!

    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia this week!

    Hugz...DT Coordinator~~~ Rina

    BeantwoordenVerwijderen