28 november 2012

Tilda with Cat

Dit keer heb ik een kaartje met een stempel uit de "Little Christmas"Collectie van Magnolia gemaakt. Deze schattige Tilda heet "Tilda with Cat". 


 Ik heb een kaart van witte Cardstock gemaakt. Het prachtige papier is van Maja Design van afgelopen jaar.


Natuurlijk heb ik ook weer de schattige Doohickey's gebruikt. Deze keer de "Spruce", "Snowflake & Mistletoe" en "Poinsettia". De kerstbomen heb ik oud gemaakt met Distress Inkt "Walnut Stain", daarna heb ik ze bewerkt met een Dabber, kleur Pearl. Vervolgens heb ik er "Eiskristall" van het merk Viva op gedaan.  Dit geeft een prachtige schittering.
Verder heb ik de prachtige dies van Tim Holtz "Snow Flurries" en "Vintage doily" gebruikt.
De snowflakes zijn eerst oud gemaakt met Distress Inkt "Walnut Stain" en bewerkt met Stickles Stardust en voor de afwerking een parel.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Wheatered Wood, Pumice Stone, Walnut Stain en Black Soot.

Gezellig dat jullie weer langs zijn geweest op mijn blog en ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken voor de leuke reacties die jullie plaatsen. Ik lees ze altijd met veel plezier!

Veel liefs,
Carla.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Totally Tilda Challenge - Challenge #60 Christmas Recipe
Addicted-to-stamps-challenge - Challenge #44 Weihnachtszeit

15 opmerkingen:

  1. wow fabulous card ..love the cute image ...just too cute and your papers and embellies choice is excellent hugs sassyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een schatje, schitterend gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht Carla.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Carla, een beauty!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW this is stunning...love the colour choice and beautiful details...thank you for joining us at Totally Tilda ..good luck!

    xx Hugs Lizzy & TT team

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohhhh zoooooo mooi, geweldig!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt,Carla! Super!!! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wow, wat een mooie kaart, ik ben vooral fan van die mooie kleuren, top kaartje weer.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart, prachtige details !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, zooo mooi!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simply amazing!!!! Love your sweet colouring of this adorable Tilda!!!! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow!! Carla, what a beautiful card, wonderful design and colouring. Thank you for joining our Christmas Recipe challenge over at Totally Tilda. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow Carla your card is beautiful, so many pretty details to look at, love it :)
    Thanks for joining us at Totally Tilda
    hug Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning creation. Love this Tilda, you have coloured her beautifully. Thank you so much for sharing with us at Totally Tilda. Jen x

    BeantwoordenVerwijderen