11 november 2012

Free stamp Magnolia Ink Magazine

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten en iedereen heel erg bedanken voor de ontzettend leuke reacties op mijn vorige bericht.

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge bij "Simply Magnolia". Het is de bedoeling dat je een Easelcard maakt en het mag in elke vorm die je leuk vindt. Ik heb voor de vorm gekozen voor een Go Kreate stans Frilly #7.


Voor deze Easelcard heb ik gekozen voor de gratis stempel die je krijgt als je het Magnolia Ink Magazine koopt. Is het geen schatje? Heel erg bedankt Magnolia!

Deze Easelcard is gemaakt van witte Cardstock. Het prachtige papier dat ik heb gebruikt is van Pion Design "Silent Night".


Natuurlijk heb ik ook deze keer weer een Doohickey gebruikt. Deze keer de "Tilda Doily". Aan de andere kant heb ik de stans "Lace Doily Accents" gebruikt van Tim Holtz. De tekststempels zijn van Whimsy Stamps "Mini Postage Stamps". De prachtige houten swirls zijn van Unique Hobby Products. Het prachtige wollen kant komt uit Amerika en de bloemen komen uit eigen voorraad.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Victorian Velvet, Pumice Stone, Walnut Stain, Antique Linen en Black Soot. Verder heb ik Stickles aangebracht.

Gezellig dat jullie weer langs zijn geweest op mijn blog en ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken voor de leuke reacties die jullie plaatsen. Ik lees ze altijd met veel plezier!
 
Veel liefs,
Carla
 
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Simply Magnolia - Easelcard

13 opmerkingen:

  1. Wauw wat prachtig!!! Deze stempel zie overal verschijnen ;-) Jij hebt hem werkelijk schitterend verwerkt, al die prachtige details, super!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een pracht Carla.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een Fijne zondag

    .Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt er een feestje van om naar te kijken, wat mooi. Dat rolletje papier vind ik ook erg mooi geworden, de kleuren zijn ook allemaal mooi.
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ps. ik denk dat je toch zeker kans maakt met die challenge hoor, ik was vergeten te zeggen dat de mal ook zo mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi en lief kaartje.
    Het afdrukje is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow wat een SCHITTEREND kaartje, zoveel mooie details!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè Carla qua stempel hadden we vandaag dezelfde smaak, wat heb jij er een super mooie kaart mee gemaakt zeg, prachtige kleuren ook en schitterende details, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow this is fantastic ////so very very beautiful.... hugs sassyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwww Carla, wat super super super mooi zeg, geweldig!!!!!! WAt heb je die lieve stempel schitterend ingekleurd, geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bjoetie!! En wat een prachtige details en heel mooi ingekleurd. Gezellig dat je met ons meedoet bij Simply Magnolia. Bedankt en succes. Hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla , prachtige easelkaart is dit zeg !! Tilda met het schattige hondje zijn erg mooi ingekleurd. PSST .... volgens mij hebben wij hetzelfde geheimpje. :) Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Carla,
    Wat maak je prachtige creaties...super...Ik ben direct volger geworden. Zelf heb ik wat achter gelaten op mijn blog voor jou...kom de Award gerust halen, je verdiend die dubbel en dik.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen