7 februari 2012

Criss Cross Card met Pie Tilda

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik heb gemaakt met Kraftpapier en Pion Design Papier. Ik heb voor deze kaart de stempel "Pie Tilda" uit de Sweet Crazy Love Collection van Magnolia gebruikt. Het is een Criss Cross Card.




Voor deze schattige Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Tea Dye, Vintage Photo, Aged Mahogany, Walnut Stain, Brushed Corduroy en Black Soot. Verder heb ik Stickles gebruikt om de kaart af te werken.

Hier een foto van de binnenkaart.


Uiteraard heb ik weer een Doohickey van Magnolia gebruikt: Vintage Label. De bloemen zijn van Magnolia en uit eigen voorraad net als het prachtige kant.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla

4 opmerkingen:

  1. Hi Carla, I love your Criss Cross card. Love all the brown kraft, and beautiful coloring. She is a real cutie. Sending a big hug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is tie schitterend Carla, het papier is ook heel erg mooi, maar de stempel blijft een schatje, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Carla, super!!! Wat is dat stempeltje lief zeg!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige kaart Carla!
    De kleuren die je gebruikt hebt passen heel goed bij het papier.
    En deze Magnolia stempel is echt TE leuk.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen