2 oktober 2012

Tilda with Ugg Shoes

Zoals jullie weten ben ik deze maand Guestdesigner bij Scr@p-Cards Challenge Blog.  Voor deze challenge is het bedoeling dat je een chocoladereep beplakt of verpakt. Ik heb gekozen om de chocoladereep te verpakken en wel in een doosje.


Dit doosje is gemaakt van witte Cardstock van Bazill. Het prachtige papier is van Magnolia.

Ik heb gekozen voor "Tilda with Ugg Shoes" uit de "Australië" collectie van Magnolia. Echt een schatje! De tekststempel "For someone special" is van Stampavie.

De rand om Tilda is gemaakt met de nestabilitie "Floral Ovals". De bloemen komen uit eigen voorraad.

Aan de zijkant en bovenop het doosje heb ik voor de sleutel en het sleutelgat de stans van Tim Holtz "Hardware findings" gebruikt. Deze heb ik bewerkt met Crackle Paint "Picket Fence".


Aan de binnenkant van het doosje heb ik de stempels van "Stempelglede" gebruikt en mijn eigen naamstempel.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Antique Linen, Walnut Stain, Black Soot, Milled Lavender, Wheatered Wood en Pumice Stone.


Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige blogbericht. Natuurlijk vind ik het weer erg leuk als jullie nu ook weer een berichtje achter laten. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Veel liefs,
Carla

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend doosje!!! Een perfect cadeautje ;-)Je stempel is weer schitterend gekleurd, prachtig met alle details.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een super lief, schattig doosje, mooie kleuren heb je gebruikt. Die wil ik zo wel kado krijgen, nog lekker ook hihihi...

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    O, ja, als je Scr@p-cards aanklikt, ga je naar het e-mailadres niet naar de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je gepimpte chocolade doosje ziet er super mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super leuk,en lekker uit Carla.
    Echt een geweldig leuk cadeautje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat maak je prachtige kaarten zeg. ik geniet ook echt van demagerialen die je gebruikt, emmertje loopt over hihi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carla,Het doosje heb je erg mooi gemaakt.Ook leuk zo met de sleutel en het slot.
    Ook deze stempel van Tilda is erg leuk.
    gr.Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW!!! This is just so pretty,
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, wat een prachtige kaarten maak je! ik ga je zeker volgen! Even een vraagje. Je gebruikt o.a. ook stempels van Stempelglede, nu ben ik hier al een tijdje naar op zoek, maar kan geen verkooppunt vinden. Kan je mij zeggen waar je deze gekocht hebt?
    Je kan me mailen op: manuelavandongen@casema.nl

    Alvast bedankt!

    Groeten,

    Maantje

    BeantwoordenVerwijderen