8 november 2014

Winter Wonderland

Net als voorgaande jaren ben ik afgelopen donderdag met mijn zus naar de Kreadoe geweest. Het was weer supergezellig en allemaal weer leuke dingen gekocht dus ik ben heerlijk aan het freubelen geslagen. 

Wat ook super was dat ik afgelopen woensdag ben geslaagd voor de studie Juridisch Personen- en Familierecht. Ik ben zo blij want het was al met al toch wel een hele dobber maar gelukkig heb ik het gehaald.

Vandaag wil ik jullie een pop-up kaart laten zien welke ik heb gemaakt met drie schattige stempels van Magnolia uit de kerstserie "Winter Wonderland" van vorig jaar. Deze stempels zijn absoluut mijn favorieten. Deze stempels heten "In the Snow Heart Tilda", "In the Snow Scarf Tilda" en "In the Snow Ski Tilda".



De kaart is gemaakt op Kraft en Vanilla Cardstock en het designpapier is van Pion Design. Alle randjes heb ik gestikt met de naaimachine wat ik toch wel een heel leuk effect vind geven.

Op deze kaart ook weer veel doohickeys van Magnolia gebruikt t.w. "Star Tag", "Sprawling Ferns", "Leaf & Swirl", "Poinsettia", "Dream Tag" en "Santa's Sleigh". 
De prachtige kerstbomen heb ik gemaakt met een stans van Dee's Distinctively en bewerkt met ijskristal.

De houten embelishments en de tekststempel "A Winter Wonderland" zijn van Unique Hobby Products.



En dit is de voorkant van de kaart als hij is dichtgeklapt.



Ik wil jullie alvast bedanken voor al jullie lieve reacties en natuurlijk vind ik het weer superleuk om te lezen wat jullie van deze pop-up kaart vinden.

Fijn weekend!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
A Creative Romance - Winter Warmers
Stamp and Create with Magnolia - Fall or Winter image with Punches or Diecuts
Magnolia Down Under Challenges - Challenge #248 Inspirational Photo
Inky Chicks - 3 Stamps on a Card

10 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,

    Wow,wat zit ik hier te genieten van je mooie kersttafereeltje,super gemaakt hoor,heel leuk.Heb je aan de voetjes van de magnolia-afdrukjes langere stukjes gelaten en omgevouwen en zo opgeplakt of zie ik dat verkeerd.

    Alles wat je op je kaart gebruikt hebt is in één woord SUPER wordt er helemaal vrolijk van!

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Juanita. Bedankt voor je leuke reactie. Daar word ik nu blij van. Als je even op deze site kijkt http://therubberbuggy.blogspot.nl/2013/04/magnolia-pop-up-card-with-masking.html kun je zien hoe ik het heb gedaan. Succes! Groetjes Carla.

      Verwijderen
  2. Hallo, net zoals vorige reactie,super mooie kaart, ik vroeg mij af hoe de afdrukjes blijven rechtstaan. Gefeliciteerd met het slagen van je studie.!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie SUPER!!! Hierdoor ga ik de winter nog leuk vinden.
    Gefeliciteerd met je slagen
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla, heel mooi gemaakt. Echt een heel mooi winters tafereeltje.
    groet Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Carla... what a gorgeous card!!! I love it!!!
    Hugs, Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW!!! This is just AMAZING!!! I adore the little scene that you have made, so so creative, I love your work and have now become one of your followers, I am looking forward to seeing more of your stunning creations!!!
    Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen