26 oktober 2014

Devine Tilda

Vandaag heb ik weer een nieuwe kaart voor jullie. Deze keer, hoe kan het ook anders, mijn eerste kerstkaart. Het is een heel andere kaart geworden dan jullie normaal van mij gewend zijn. Normaal zitten mijn kaarten vol met bloemen, doohickey's etc. maar deze schattige Tilda leende zich uitstekend voor een eenvoudige CAS-kaart. 


Deze Tilda komt uit de nieuwste collectie "Waiting for Christmas" van Magnolia en heet "Devine Tilda". Is het geen schatje! De prachtige stempel van de kerstboom en de tekst "It's Christmas Time" zijn beiden van Unique Hobby Products. Ik vind ze helemaal geweldig!

De kaart is gemaakt op wit Bazill Cardstock en daarop antraciet Bazill Cardstock. De lijntjes op de kaart heb ik met antraciet garen met mijn naaimachine gestikt. 


Ik wens iedereen alvast weer een hele fijne week en alvast heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en natuurlijk ben ik heel erg benieuwd wat jullie van mijn eerste kerstkaart vinden.

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Time for Magnolia Challenge - Challenge #68 kerstbelletjes/-klokjes

8 opmerkingen:

  1. Carla, wat een mooi kaartje zeg. En de magnolia stempel wat een leuke is dit, Het is mijn favoriete Tilda van de kerstcollectie. Groet Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carla,

    Wat een schitterende kaart is dit en zo prachtig ingekleurd.
    En wat zijn ze lief he de nieuwe Magnolia stempels!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow Carla...this 1 perfect CAS card ever this year....I love this soo much
      Thank you for share this with us at Marveolus
      Hugs

      Verwijderen
  3. Wauwwww zeg Carla wat een schitterende kaart en dank je wel voor je deelname aan onze TFM Christmas challenge! Succes en tot een volgende keer! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Carla, ik wist niet dat Unique ook stempels had, ik ga ff bij ze kijken op de Krea Doe, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Carla...this 1 perfect CAS card ever this year....I love this soo much
    Thank you for share this with us at Marveolus
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty card, beautifully coloured, nicely done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen