24 januari 2014

Tilda Rose Scent

Deze kaart heb ik gemaakt met een schattige stempel uit de "Lost & Found Collection 2014" van Magnolia. Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik vind deze serie weer helemaal geweldig. Deze stempel heet "Tilda Rose Scent". 


De kaart is gemaakt op wit Cardstock en het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van October Afternoon en Kaisercraft.


Op deze kaart heb ik weer veel stansen gebruikt. De stans aan de linker bovenkant is van Cheery Lynn Designs en heet "Nautical Wheeler Doily". De doohickey's die ik heb gebruikt zijn "So wrapped lovely heart", "Peacock"Feathers" en "Sprawling Ferns".

Het metalen hartje met love heb ik gekocht bij Live & Love Crafts. De roze bloemen zijn van Marianne Designs en de grote creme bloemen heb ik gekocht bij The Ribbon Girl. De roosjes en takjes met witte bloemetjes komen uit eigen voorraad. 


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Walnut Stain, Worn Lipstick, Mowed Lawn, Pumice Stone, Antique Linen en Black Soot.


Ik wil je alvast weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het natuurlijk altijd superleuk als je een berichtje voor me zou willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Fijn weekend!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Marvelous Magnolia Challenge - Pretty Pearls
Live & Love Crafts - Challenge #19 Perfume

13 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje Carla! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Carla; What a sweet card! Full of lacey details and beautiful flowers. The stamp is of course perfect for the current LLC challenge. Thanks so much for sharing with us.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow fab card, love the papers and gorgeous flowers spray
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous image and I love the doohickeys!
    Great flowers and colors. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en wat een schitterend papier heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Carla! Het is inderdaad weer een super collectie van Magnolia.
    Fijn weekend, gr. Kairn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is deze stempel toch hè, jij hebt er weer zo'n pracht kaart van gemaakt hij is super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow this is just gorgeous!! Such a lovely colored image, love the row of roses at the bottom and all the layering. Thanks so much for joining our "Perfume" challenge at LLC and hope to see you play again!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer
    January Giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Carla en inderdaad een hele mooie serie weer van Magnolia. Geweldige kleuren heb je gebruikt. Top deze kaart!
    Dankjewel voor het meedoen aan de Marvelous Magnolia challenge.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card, love all the pinks and of course Tilda.
    Thanks for joining us at LLC.
    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous Carla! Love the romantic look, your beautiful coloring and fab details. Thanks for sharing. Happy Easter to you and family! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen