27 oktober 2012

Strawberry Yummy Tilda

Het is nog nooit voorgekomen dat ik twee kaarten op één dag op mijn blog heb geplaatst. Maar het was vandaag echt freubelweer dus ik heb een kaartje gemaakt voor de Totally Tilda Challenge.

Het is de bedoeling bij deze challenge dat je op je kaart een Tilda met fruit verwerkt. Ik heb gekozen voor "Strawberry Yummy Tilda" uit de "Sweet Rainbow Collectie" van 2011. De tekststempel "Have a strawberry nice day" is een digistempel en deze vind ik wel heel toepasselijk op deze aardbeienkaart.


Ik heb een kaart gemaakt van witte Cardstock. Het prachtige papier met aardbeien is van Magnolia.


De rand om Tilda heen is gemaakt met de Spellbinder "Floral Ovals". Aan de linkerzijkant heb ik de stans van Tim Holtz "Hardware findings" gebruikt. Deze heb ik eerst bewerkt met Crackle Paint "Picket Fence. Natuurlijk heb ik ook weer een Doohickey op mijn kaart gebruikt. Deze keer de "So wrapped Tilda Lace". De grote aardbei aan de bovenkant heb ik tijdens onze vakantie in Zweden gekocht. Het kant en de bloemen komen uit eigen voorraad.


Voor deze Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Forest Moss, Frayed Burlap, Fired Brick, Antique Linen, Walnut Stain en Black Soot.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Iedereen een heel prettig weekend!  Als je volgende week naar de Kreadoe gaat, een hele gezellige dag en misschien komen we elkaar daar wel tegen.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Totally Tilda Challenge - Challenge #58 Tilda with Fruit

22 opmerkingen:

  1. Ja, het was echt prut weer vandaag hè.... en wij stonden heerlijk langs de lijn voetbal te kijken.... nog met 8 - 1 verloren ook!!!
    Je kaartje is weer prachtig zeg, wat een lief stempeltje!! Die aardbei is ook prachtig!!!
    Fijne zondag!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your card it looks Awesome so soft with these beautiful red strawberries!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, kan ik alleen maar zeggen, heel mooi. Vooral de kleurencombinatie en het DP, echt heel mooi.
    Tja, die spellbinder floral ovals, staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje...

    Nog heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, the details are just so pretty
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW this is just so beautiful...love all the added details ... Thank you for joining in our Fruity challenge at Totally Tilda ...good luck!

    xx Lizzy & TT team

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm loving this creation to bits Carla, fabulous design, papers and that sweet perfectly coloured Tilda. Stunning work my dear. Thank you for joining us at Totally Tilda, good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, WOW, WOW!!!! Your card is dreamy!!!!! The colours are magnificent and your colouring is perfect!!! Bravo! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart is dit geworden Carla. Het geeft niewt hoor twee kaarten op een dag.... kunnen wij meer genieten, ik ga je foto goed bestuderen zodat ik misschien wel hallo tegen je kan zeggen in Utrecht :)
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Carla gorgeous soft colouring lovely shape & those papers are perfect for our Fruity Tilda chall theme.

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall this time.

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig mooi kaartje, alles past ook zo perfect bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful! Love all of the embellies, the colors, and the coloring on Tilda, she just pops. Thanks for joining us at Totally Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow I can't tell you how much I love your card Carla, it's so uplifting and your colouring is perfection
    Thanks for joining us girls @ Totally Tilda for our fruity challenge
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje Carla.
    Echt een lieverdje.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is 'ie leuk met al die aardbeien ;-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart zeg, heerlijk die aardbeien, veel plezier op de Krea doe, ik zelf ga donderdag liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LOVE your card....Pretty colors and love the Berries!! Thanks for joining us at Totally Tilda!

    Hugs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Srawberries njami! I love your card.
    With love from Slovenija Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Brilliant colouring and I love the big juicy strawberry at the top. Gorgeous work! Thanks so much for sharing with us at Totally Tilda, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a stunning creation Carla, the colour combo is gorgeous, Tilda is coloured beautifully, and I'm in awe of your fab design and details!
    Thanks so much for joining us for our Fruity Tilda challenge over at Totally Tilda and best of luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow this is gorgeous, love the colours and design, that strawberry is fab, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wow this is beautiful Carla, so soft and pretty.
    Thanks for joining us at Totally Tilda
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen