11 oktober 2012

Magnolia Tilda

Deze allernieuwste superschattige "Special Stamp" is door Magnolia exclusief gemaakt voor het grote "Doeading Event" dat voor de 10e keer heeft plaatsgevonden. Is het geen schatje?


De vorm van deze kaart heb ik een gemaakt met een stans van Go Kreate "Frilly #7".

Voor deze kaart heb ik wit Cardstock gebruikt. Het prachtige papier is van Maja Design "Vintage Summer".


Ik heb deze keer de Doohickey "Heart Swirl" van Magnolia gebruikt. Om Tilda heb ik een slinger met pareltjes aangebracht. De bloemen en kant komen uit eigen voorraad. De tekst "With love" is gemaakt met lettertjes van Making Memories "Tiny Alphas".


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Antique Linen, Walnut Stain, Victorian Velvet, Milled Lavender, Forest Moss, Frayed Burlap en Black Soot. Verder heb ik Stickles aangebracht.

Ik wil je bedanken voor het bezoeken van mijn blog en zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Deep Ocean Challenge - Challenge #36 Anything Goes
Magnolia Mania Challenge - Challenge #57 Love is in the air
Bunny Zoe's Crafts - Pink, Pearls & Lace

9 opmerkingen:

  1. oooo wauw wat is hij mooi!!!!!!
    helemaal te gek!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, Carla deze is echt heel erg mooi.
    gr.Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een prachtig kaartje.
    Je zult maar zo'n mooi kaartje op je matje treffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh Carla wat een schitterend kaartje, een bjoetie!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij prachtig mooi Carla.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh, was für eine schöne Karte, das Format und die Coloration sind traumhaft!! Vielen Dank, dass du damit bei MagnoliaMania mitmachst!!

    Liebe Grüsse aus der Schweiz
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen