17 mei 2015

Voor Babs

Vandaag wil ik jullie eens iets heel anders laten zien. Ik heb een deurhanger gemaakt voor de verjaardag van het hondje van mijn zoon en schoondochter. Zij hebben een mopshondje, Babs, en het is toch zo'n schatje! Uiteraard heeft Babs ook een zak met hondenkoekjes gehad hoor!


De deurhanger heb ik een aantal maal geverfd met zwarte gesso van Dutch Doobadoo en laten drogen. Dit gaat vrij snel hoor. 

De blaadjes, sleutel en vlinders heb ik gemaakt met white clay van Martha Stewart en hiervoor heb ik de molds van Martha Stewart gebruikt welke ik bij Hobbyvision heb gekocht. 



In het lijstje heb ik een foto van Babs gedaan. Dit lijstje heb ik gekocht bij Live & Love Crafts. De tekst op het bordje heb ik gevonden op Pinterest en vond ik heel erg leuk om op deze deurhanger te gebruiken.



Vervolgens heb ik al mijn decoraties en kant uitgezocht en deze eerst zwart gemaakt met zwarte gesso. Toen deze droog waren heb ik deze met een lijmpistool bevestigd op de deurhanger.
Vervolgens heb ik de decoraties nog een aantal keer zwart gemaakt want er mag absoluut geen kleur meer zichtbaar zijn.



Als afwerking heb ik met Viva Decor Inka Antique Silver de accenten aangebracht. Ik heb dit gedaan door een beetje uit het potje op mijn craftsheet te doen en dan met een vochtige vinger dit aan te brengen op mijn werk. 



Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog en zou het ontzettend leuk vinden als jullie een berichtje willen achterlaten.

Fijne week!

Veel liefs,
Carla

1 opmerking:

  1. What a Clever idea and it doesn't even look like you have added embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen