5 december 2014

It's Cold Outside Tilda

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van "Stamp and Create with Magnolia". Omdat ik de challenge "Fall/Winter with Punches Dies Challenge" had gewonnen mag ik deze keer guestdesigner zijn voor de nieuwe challenge "In the snow". Voor deze challenge heb ik gekozen voor de schattige stempel "It's Cold Outside Tilda" van de "Waiting for Christmas" collectie van Magnolia. Deze vond ik wel heel toepasselijk voor deze challenge.


De kaart is gemaakt op wit Bazill Cardstock met daarop antraciet Bazill Cardstock. Vervolgens heb ik wit Bazill Cardstock geëmbost zodat het kleine sneeuwballetjes lijken. Het grijze antraciet cardstock heb ik door de ribbelmaker gedaan. 



De schattige stempel "It's Christmas time!" komt van Unique Hobby Products. Het acquarelpapier heb ik gestikt met antraciet garen met de naaimachine en vervolgens nog een grijs koordje erom heen gedaan. De stempels om Tilda heen zijn ook van Magnolia.
Ik wilde bewust dit kaartje simpel houden dus ik heb maar één doohickey gebruikt, namelijk de "Snowflake & Mistletoe". 



Hier nog even een close-up van Tilda. Ik wens jullie allemaal een heel gezellige Sinterklaasavond en een heel fijn weekend. Ik zou zeker even naar het blog van "Stamp and Create" gaan om met deze challenge mee te doen.

Veel liefs,
Carla

0 reacties:

Een reactie posten