24 november 2013

Cozy Christmas Tilda

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geschreven maar ik heb het op het moment druk met van alles. Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met de schattige stempel "Cozy Christmas Tilda" uit de "Winter Wonderland Collectie" van Magnolia. Deze stempel is toch wel één van mijn favorieten. 


Ik heb deze kaart gemaakt  van Vanilla Cardstock en het prachtige papier is van Maya Design. Dit papier komt van een oudere serie. Ik had dit papier nog liggen maar kon me zelf er maar niet toe dwingen om een rode kaart te maken. Ik ben meer van de zachtere tinten maar ik vind hem zelf toch wel erg leuk geworden.


Ik heb op deze kaart weer heel veel Doohickeys gebruikt van Magnolia o.a. Peonies, So wrapped Tilda Lace en Star Tag. De bloemenharten heb ik gemaakt met een pons van Joy Crafts. 


De sneeuwvlokken en de tekst Merry Christmas zijn van Unique Hobby Products. De rode kerstballetjes heb ik gekocht bij Ikea en de kleine denneappeltjes bij Xenos.


Tilda heb ik ingekleurd met de volgende kleuren Distress Inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Old Paper, Walnut Stain, Peeled Paint, Forest Moss, Antique Linen en Black Soot. 

Ik wil je weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog en vind het altijd superleuk als jullie een berichtje voor me achterlaten.

Fijne week!

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Lovely hängler or sweet Magnolia - Challege #83 Christmas is coming
Simply Magnolia - Over the edge

11 opmerkingen:

  1. Een geweldig mooie kerstkaart, Carla! Great job!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carla,

    Wat een schitterende kaart heel mooi hoor in die kerstkleurtjes!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just beautiful Carla, I love the red and white and all the pretty details, very sweet, Thanks so much for joining us at LHOSM
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Carla
    De kleurencombinatie is prachtig
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Carla ondanks dat het je kleur niet is, je bloemen vind ik ook prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carla.Het is weer een plaatje. Heel mooi zo met de dat rode kerstpapier.
    De bloemen zijn ook prachtig.
    Groet Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart! Ik vind de bloemen ook erg mooi die je hebt gebruikt!

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, leuk gedaan met de kleine kerstballetjes!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje hoor en het rood komt nu heel mooi uit.
    Xx angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwww Carla, wat een bjoetie in het rood zeg! Schitterend! Bedankt voor je deelname aan onze Marvelous Magnolia Challenge en Lovely Hanglar or Sweet Magnolia Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow!! What a fabulous projects, Carla.
    Love the colouring job and all the details.
    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia.

    Hugs,
    Dian Ratna

    BeantwoordenVerwijderen