25 januari 2013

Tilda blowing hearts

Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik kan weer geen genoeg krijgen van de nieuwe Valentijn stempels. Ze zijn gewoon te schattig. De komende weken zullen jullie dan ook wel wat kaarten en andere creaties met deze stempels op mijn blog zien verschijnen.

Vandaag wil ik jullie dan ook een kaartje laten zien met een stempel uit deze allernieuwste "With Love Collectie" van Magnolia. Deze stempel heet "Tilda blowing hearts". Is het geen plaatje! De tekststempel "To my Valentine" komt ook uit deze serie.



Deze kaart is gemaakt op Kraft en vanille Cardstock met het prachtige papier van Pion Design.



De tag aan de rechterzijde is gemaakt met een Doohickey van Magnolia. Deze heet "Vintage tag". De rolled roses zijn gemaakt met een Creatable van Marianne Design "LR0163". In het hart heb ik een crème parel gedaan. De besjes en paarse lelietjes zijn van Magnolia. De crème bloemen zijn van "Kort & Godt". De crème hartjes heb ik gekocht bij de Xenos. Ik vind ze zo schattig!

Een detailfoto van de bloemen.



Voor deze Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Dusty Concord, Victorian Velvet, Pumice Stone, Antique Linen, Walnut Stain en Black Soot.



Ik wil iedereen nog heel hartelijk bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige bericht. Natuurlijk ben ik ook weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Een heel fijn weekend en bedankt dat jullie weer even op mijn blog langskwamen.

Veel liefs,
Carla

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Magnolia-licious Highlites - Love 
Dutch Magnolia Lovers - Bingo
Inky Chicks - Bingo
Midweek Magnolias - Challenge #45 Anything Goes
The Ribbon Girl Blog - January Challenge Bonanza

13 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig en wat een prachtige kleuren.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a beautiful card! ♥ the image and colors!

    Hugs,
    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje met hele leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Carla, de bloemen met parels erin vind ik super!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat een prachtig kaartje Carla, schitterend!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een bjoetie, wat een mooi plaatje en super lief stempeltje inderdaad!!!! Prachtige hartjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How Gorgeous She is Stunning and I love your Beautiful Flower arrangment!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat is dit weer een beauty, zo verschrikkelijk mooi. Een genot voor het oog. Echt een toppertje weer Carla.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart , Carla !! Leuk dat je meedoet bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is just so adorable I love your colour combo so perfect for such a romantic creation! Thanks for joining us over at Midweek Magnolia Love Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, je hebt mooie kleuren gebruikt en ik vind de bloemen ook erg passen en ja, die stempels zijn idd om op te vreten. Ik heb er zelf ook een paar en ga na het weekend beginnen aan m'n valentijn -kaartjes. Eerst lekker een weekendje weg!
    Groetjes , Martine

    BeantwoordenVerwijderen