5 april 2012

Flower Girl Tilda

Dit keer heb ik een kaart met een geurzakje gemaakt met de schattige stempel "Flower Girl Tilda" uit de Weddingcollectie 2010 van Magnolia.


De kaart is gemaakt op crème cardstock. Het prachtige papier wat ik het gebruikt is van Basic Grey "Kissing Booth".

Zo ziet de kaart eruit zonder het geurzakje.


Om mijn kaart af te maken heb ik de bloemen gemaakt met een stans van Tim Holtz "Tattered Flower". Natuurlijk heb ik weer een Doohickey van Magnolia gebruikt. Deze keer de "Vintage Mistletoe". De tag boven het geurzakje heb ik zelf gemaakt. Simpelweg de tag boven een zakje bloemen van Magnolia nagetekend en uitgeknipt. 


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Vintage Photo, Tea Dye, Aged Mahogany, Milled Lavender, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Pumice Stone en Wheatered Wood.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind het uiteraard ontzettend leuk als je even een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Carla
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/2012/03/dutch-magnolia-lovers-29.html
Midweek Magnolia's - Homespun style

19 opmerkingen:

  1. What a beautiful card, so pretty.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww, Carla, I love it. The polka dot flowers are so sweet. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en zo mooi ingekleurd groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Carla, en wat een lieve kleurtjes,je bloemen zijn ook prachtig, fijne Paasdagen xxx Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit ontzettend leuk geworden.Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh wat super mooi weer!!! Wat een slim idee om die tag na te tekenen, ziet er heel mooi uit!! Het is weer een plaatje!!
    Fijne paasdagen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this idea very clever !I love how you used your papers to make beautiful matching flowers.Just Gorgeous !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a beautiful creation absoloutly adorable hugs sassyx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my goodness me, what a wonderful idea and so perfectly created!! I am just loving visiting your blog Carla because I adore your creations and your beautiful pocket and sachet is absolutely perfect for our Homespun theme at Midweek Magnolias. Thank you for playing along with us! :o) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowwwwww ik kwanm hier via face book wat maak je prachtige dingen ben gelijk volger geworden kan ik je in de gaten houden hahahah

    Fijne Paasdagen
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my word!!! How gorgeous is this creation, I love every tiny detail of it. Fantastic idea, I really need to create one of these. Thank you for the inspiration and Thank you for joining us at Midweek Magnolias with your gorgeous creation. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute card and what a fantastic way to do it! What a fine spotted flowers that you made, they fit so well on the card. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtige creatie is dit!! Leuk dat je mee doet met de challgenge bij Scrap&More.
    Ga je gelijk volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla ,

    Wat een superleuk geurzakje !

    Bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Carla, the link back to Midweek Magnolia's is still not showing on your blog sweetie.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supergaaf cadeautje Carla, echt een plaatje! Bedankt voor het meedoen aan onze DML challenge. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning creation, Thanks so much for joining us at Midweek Magnolias this time
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen