16 december 2011

Edwin op de slee

Eindelijk kan ik jullie mijn kerstkaartje laten zien die ik voor mijn zoon heb gemaakt. Ik denk dat deze kaart nu wel bij hem op de deurmat ligt en nu maar hopen dat hij hem leuk vindt!



Dit is mijn eerste stair step kaart die ik gemaakt heb en ik denk dat er nog wel meer zullen volgen. Ik vond dit heel leuk om te maken.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Op deze kaart zijn de sneeuwsterren gemaakt met de stansen van Magnolia, Marianne Design en een pons van Martha Stewart.
De kerstbomen zijn gemaakt met een stans van Marianne Design.

Het leuke zakje met label aan de rechterkant van de kaart is van Maya Road. Het engeltje wat aan het zakje hangt zag mijn man in een hobbywinkel in Zweden en ja neem het dan maar eens niet mee.

Edwin heb ik ingekleurd met de volgende kleuren: Tattered Rose, Vintage Photo, Fired Brick, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Pumice Stone, Wheatered Wood en Faded Jeans.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en zou het heel erg leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten.

Veel liefs,
Carla

2 opmerkingen:

  1. Carla, it is so beautiful, it looks like he is in a snowy forest. You did an amazing job with all the snowflakes and trees. I love the dimension. I hope you are doing well. I am slowly getting better. Tomorrow go to concert. So taking it easy today, so I have strength. Sending a hug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai hai, wat een leuke kaart zeg,ik ga je volgen hoor want er is nog veeeeeel meer leuks op je blog
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen